Diskuzní fórum a recenze čtenářů

Diskuzní fórum je určeno pro čtenáře a příznivce autorky Victorie Kanakaredes. Čtenáři tak zde nejen mohou nalézt místo, kde si sdělit své dojmy a pocity z děl autorky, ale také případně položit otázky samotné autorce.

Veškeré příspěvky obsahující nepatřičné prvky, jakými jsou vulgarita, napadání diskutujících, či vkládání odkazů nesouvisejících s nakladatelstvím, či díly autorky, budou odstraněny!

Diskuzní fórum a recenze čtenářů

Datum: 23.05.2012

Vložil: Michaela

Titulek: Děkuji

Moc bych vám paní autorko chtěla poděkovat za nádhernou knihu Eleonora ze Schwarzenbergu. Po dlouhém čase jsem měla možnost číst knihu, kterou jsem jen neochotně odkládala a zase honem spěchala zpátky, abych mohla pokračovat dál ve čtení. Moc se těším na další knížku z vaší úchvatné tvorby. Vaše obdivovatelka, Michaela Baumová.

Datum: 01.02.2012

Vložil: Pavla V

Titulek: Autogramiáda

Ráda se připojuji k poklonám :) Přečtených knih od českých spisovatelů moc nemám. Většinou mi připadly mdlé. Je pravda, že jsem zmlsaná "fantasmagorovinami", takže jsem na tuto knihu čekala se zvláštním očekáváním. Když jsem ji držela poprvé, bylo to jako kdybych držela nějakou posvátnou knihu a věděla jsem, že bude rychle přečtená. A tak i bylo. Nedalo se přestat číst a když se přestalo, pořád mi brouzdala hlavou. Nejen, že děj byl poutavý, ale uchvátil mě i styl psaní. Takže na další knihy se těším s dětskou radostí.
Už delší dobu by mne zajímalo, vzhledem k úspěšnosti knihy, bude se konat někdy, někde autogramiáda?
Nakonec přeji mnoho úspěchů :)

Datum: 21.01.2012

Vložil: Jigsaw

Titulek: Pochvala

Vážená paní Kanakaredes,

chci Vám velmi poděkovat za úžasnou knihu kterou jsem přečetla jedním dechem. Půjčila jsem si jí v knihovně a plánuju její koupi už jen proto, abych Vás podpořila. Prosím, pište dál! Taková autorka jako Vy zde v ČR chyběla.

Upřímně jsem se nejdříve bála aby se dílo nezvrhlo v "nowakovské", upírské fantasmagorie ale nezklamala jste mě. Skvělý historický román s nádechem tajemna který si troufám srovnat s Čachtickou paní ;)

Datum: 25.01.2012

Vložil: Victoria Kanakaredes

Titulek: Re: Pochvala

Velmi Vám děkuji za Vaše velmi potěšující slova.
Pravdou je, že rozdíl mezi mnou a paní spisovatelkou Jenny Nowak je prostý: Já píši uměleckou literaturu faktu. Jenny Nowak píše - jak jste sama nazvala - "fantasmagorie".
A umělecká literatura faktu = Psát o skutečných historickcých osobnostech a událostech, jenž se odehrávaly, a existují o nich doložená písemná svědectví (deník hraběnky Černínové, deník lékaře Franze von Gerstocka, svědecká výpověď rychtářů Fauknera a Dolanského, stejně jako zkazky běžného obyvatelstva). Mohu tedy říci, že jsem pouze dohledala přesnou podobu Krumlova a hradu Zvíkov v oněch 21 letech děje, poskládala dohromady střípky z výše uvedeného a doplnila pouze dialogy.
V každém případě ještě jednou děkuji za Vaše slova chvály (stejně jako všem přispívajících níže), a zároveň upozorňuji, že na přelomu dubna-května se dočkáte knihy Dynastie boha Slunce a na podzim jen ždibíčkem volného pokračování Eleonory ze Schwarzenbergu, a to díla Ve stínu slunce. Obé možno nalézt na stránce Připravuje se pro vás.
Vaše Victoria Kanakaredes

Datum: 02.01.2012

Vložil: Iva Minarčíková

Titulek: Poděkování pro Viki

Chtěla bych velice poděkovat za tuto krásně napsanou knihu úžasné a velice talentované Paní spisovatelce. Přečetla jsem mnoho knih z historickou tematikou, ale vždy mi něco chybělo. Tato kniha popisuje skutečný příběh zahalený tajemnem. Příběh Eleonory Vás zcela vtáhne do děje, který se odehrává v krásném prostředí krumlovského zámku. Mě tato kniha přímo pohltila a moc se těším na další díla této úžasné mladé spisovatelky.
Viki, přeji ti spoustu takhle úspěšných knih a hlavně štěstí v tomto roce 2012. Držím ti palečky.

Datum: 13.12.2011

Vložil: Vladislav

Titulek: Eleonora

Mám rád historické knihy, a jsou-li s příchutí tajemna, tím lépe. Musím říct, že tahleta kniha mě se vší vážností dostala. Prvních pár stran takový roztomilý průvodce po Krumlovském zámku a městě, aby o několik stran později vše potemnělo a začalo to člověku lézt pěkně pod kůži. Dokonce jsem k něterým těm postavám tak nějak přimknul, jako kdybych je znal osobně. On vůbec ten děj skutečně člověka vcucne do knihy tak, že zapomenete na hodiny i na práci a máte pocit, že jste spolu s nima přímo tam a všechno to prožíváte. Legrační je, že osoba, která mi sedla skoro od začátku byla Magdaléna. Tu ženskou bych chtěl mít doma :-D Ne, vážně bych ani na vteřinku nelitoval, že jsem tu knihu koupil. Je výborná a osobně se těším na další knihy této spisovatelky, protože mám takový pocit, že se nám tu někde schovával takový malý spisovatelský poklad. Takže paní Kanakaredes, jestli tohle budete číst, tak díky že jste.....a hlavně piště ;-) Vláďa

Datum: 06.12.2011

Vložil: Šárka

Titulek: Novinka

Pokud jsem to dobře pochopila, tak tato paní spisovatelka je tak nějak nová, že? Protože pokud ano, tak to nějak nechápu. Nejsem sice živá knihovna, ale čtu hodně a ne právě "lehké" čtení. Takže jsem tak trochu na touto paní spisovatelkou mimo. A to v tom nejlepším smyslu slova. Kniha je opravdu perfektní a čte se sama. Reálie bomba, to samé celý příběh sám. Zajímalo by mě, kde doteď paní Kanakaredes byla????? Taková spisovatelka tu chyběla jak sůl ;-) Moc se těším na další knihy !!!!!

Datum: 07.12.2011

Vložil: Hůrková Dagmar

Titulek: Re: Novinka

Já si ji vypůjčila od kamarádky-sousedky a tajně četla, aby dcera nevěděla, že uvažuju nad dárkem pod stromeček. Ještě jsem nedočetla první kapitolu a bylo jasný, že pod tím stromkem budou dvě. Jedna pro ni a jedna pro mě ;-D Chvály tu už myslím padlo dost, ale stejně je jí furt málo. Je to jak jste napsala Šárko, ta kniha se čte sama až tak moc, že jsem chvílema měla pocit, že nesedím na svým gauči doma, ale přímo na tom Krumlově. Byla jsem dokonce tak blbá, že jsem nemohla dospat rána. Dvakrát mě vzbudilo nutkání natáhnout ruku po lampičce a pokračovat ;-D Teď ještě naplánovat výlet do Českýho Krumlova až se k nám zase vrátí teplíčko, a budu už docela spokojená. Takže za mě, určitě ano ;-)

Datum: 27.11.2011

Vložil: Jarmila Keslová

Titulek: Piš,piš a zase piš

Pět let jsem nepřečetla jedinou knihu.Eleonoru jsem zvládla za dva dny.Moc hezká a hlavně čtivá s lehkostí i stálím napětím.Už se těším na pokračování.

Datum: 29.11.2011

Vložil: Lysounek Petr

Titulek: Re: Piš,piš a zase piš

Sám bych to nenapsal líp. Na romány moc jako chlap nejsem, ale protože mám rád českou historii, knihu jsem si koupil. A rozhodně nelituju. Perfektní. Takže tímto při jednom vyjadřuju taky poklonu autorce. Spisovatelka s takovým talentem tu dlouho chyběla. Takže hodně inspirace a nápadů. Petr

Datum: 07.11.2011

Vložil: Leňule Trávničková

Titulek: Mooc děkuji

Ačkoli čtu málo, tuhle knížku jsem zvládla za jediný den a kousek večera. Přijde mi cokoli dodávat jako zbytečný, ale prostě perfektní kniha, která se čte sama. Dneska už moc lidí psát opravdu dobrý knížky neumí. VK jasně patří k těm, co to umí bezvadně. Děkuju za to moc.

Datum: 21.11.2011

Vložil: Miluš

Titulek: Re: Mooc děkuji

Můžu jenom souhlasit. Vážně skvěle povedená kniha. Původně jsem měla v plánu dát ji dceři pod stromek, ale sama jsem nevydržela, takže jsem nakonec musela běžet ještě pro jednu :-D Ta kniha se čte úplně sama. A když se do ní poblázní někdo jako já, co vezme knihu do ruky jednou za uherský rok, tak je co říct. Škoda je jenom to, že takových spisovatelů není víc. Takže doufám, že tato paní spisovatelka pojede dál. Protože se taky může stát zázrak a já se vrátím ke čtení knih :-D

Datum: 03.09.2011

Vložil: Jarmila Keslová

Titulek: pro Victorii